15 Ocak 2014 Çarşamba

Benim Hala Umudum Var 28.Bölüm Fragmanı izle FOX TV


Benim Hala Umudum Var 28.Bölüm Özeti
2,5 ay sonra Hakan ilk duruşmada serbest bırakılır. Umut’un isteğiyle Gri yapımda Hakan’a sürpriz bir parti düzenlenir. Hapishane de geçirdikleri süre Musa ve Hakan da ciddi farklılar meydana getirir. Ozan ve Umut aşk acısı çekerken, Ozan Hakan’ın gerçek yüzünü Umut’a gösterebilmek için ses kaydına ulaşmaya çalışmaktadır. Fakat Telefoncu Fuat ve Akif’in kısa yoldan köşeyi dönebilmek için bir planı vardır. Umut babası Yusuf’un gerçek yüzünü Hakan sayesinde görür. Babasının onu tekrar hayal kırıklığına uğratması Umut’u derinden yaralar. Zafer’in Yusuf için hain bir planı vardır. Bu sefer Umut’da Zafer’e eşlik eder. Mete geç de olsa Asude’nin kıymetini anlar. Asude ile yakınlaşabilmek için fırsat kovalar. Zafer Selda ve Yelda’yı çalışmaları için Ozan’ın sahibi olduğu fabrikaya götürür. Selda ve Yelda’yı zor günler beklemektedir.
Fragman henüz yayınlanmadığı için, arzu ederseniz bir önce ki bölümde neler olduğunu hatırlamak için önce ki bölüme ait bir kesiti izleyebilirsiniz.


FOX TV'de 23 Ocak'da ekrana gelecek olan benim hala umudum var 28.bölüm fragmanı yayınlandığında sitemizden izleyebilirsiniz.

Kaynak: http://#/benim-hala-umudum-var-28-bolum-fragmani.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder