14 Kasım 2013 Perşembe

Benim Hala Umudum Var 20.Bölüm Fragmanı izle Star


Benim Hala Umudum Var 20.Bölüm Özeti
Otel de Hakan’ı gören Ozan kıskançlık krizine girer. Umut’u arar ve telefonu Hakan’a verir. Umut olanlara bir anlam veremez. Tefeci Namık Ozan’ın ofisine gider, tam bu sırada Umut Ozanla konuşmak için gelir. Ozan Umut’u yanından uzaklaşması için kovar. Namık’ın adamları Ozan’ı döver. Bunu öğrenen Umut Ozan’ın borcunu kapatmak için Asude’den borç para ister. Yaşadığı olaylardan sonra Ozan Melis’e sığınır. Umut’un oyunculuk kariyeri bütün hızıyla devam eder. Dizinin ilk bölümü özel bir gösterimle izlenir. Hale Ozan’ın yeni evinin adresini Umut’a söyler. Kalbinin sesini dinleyen Umut soluğu Ozan’ın kapısında alır.
Fragman henüz yayınlanmadığı için, arzu ederseniz bir önce ki bölümde neler olduğunu hatırlamak için önce ki bölüme ait bir kesiti izleyebilirsiniz.


Star TV'de 21 Kasım'da ekrana gelecek olan benim hala umudum var 20.bölüm fragmanı yayınlandığında sitemizden izleyebilirsiniz.

Kaynak: http://#/benim-hala-umudum-var-20-bolum-fragmani.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder