21 Mart 2014 Cuma

Karagül 39.Bölüm Fragmanı 28 Mart


Karagül 39.Bölüm Özeti
Fırat, Ebru’yu korumak uğruna ölüm ve yaşam arasında kalırken, Ebru tüm bu olanlardan kendini suçlu tutmaktadır. Fırat’ın başına gelenler konağa ateş gibi düşer. Kendal Ağa yaptığı planın izlerini kaybettirmek için uğraşırken, rüzgar Kendal için tersten eser ve planı iyice ayağına dolanır. Ebru bir an olsun Fırat’ın başından ayrılmazken, Ebru ve Fırat arasında ki bu güçlü bağı, artık Narin bile kabullenmek zorunda kalır. Narin şahit oldukları karşısında gösterdiği tepkiyle yapayalnız kalırken, kendi için yeni kararlar alma yoluna adım adım ilerler. Serdar ve Ada’nın birbirlerine yaptıkları itiraflar, ilişkilerini farklı bir boyuta taşırken, Maya kendi dünyasında kurduğu Serdar aşkında ileri doğru bir adım atma kararı verir. Maya’nın atacağı bu adım, onu derin bir aşk acısının içine gömecektir. Özlem olup biteni öğrenmek için kendine yeni bir yol bulur. Özlem’in öğreneceği sürpriz gerçekler Kasım’ı köşeye sıkıştırıp, Özlem’in yeni ve daha güçlü planlar yapmasına yardımcı olacaktır. Kendal artık sırtında fazladan yük olmaya başlayan Özlem’den boşanma kararı alır. Ancak Özlem bunu asla kabul etmez ve başta Ebru olmak üzere herkesi derinden sarsacak yeni bir adım atar.
Fragman henüz yayınlanmadığı için, arzu ederseniz bir önce ki bölümde neler olduğunu hatırlamak için önce ki bölüme ait bir kesiti izleyebilirsiniz.

FOX TV'de 28 Mart'da ekrana gelecek olan karagül 39.bölüm fragmanı yayınlandığında sitemizden izleyebilirsiniz.

Kaynak: http://#/karagul-39-bolum-fragmani.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder