9 Mart 2014 Pazar

O Hayat Benim 5.Bölüm Fragmanı 16 Mart FOX


O Hayat Benim 5.Bölüm Özeti
Bahar’ın dedesi Yusuf’un hayaleti aileyi adım adım takip etmektedir. Ortalıktan kaybolan amcasının izini süren Osman, İlyas ve Nuran’ı yeni taşındıkları müştemilatta bulur. Nuran korku içinde foyalarının meydana çıkmaması için çırpınır. Efsun’un tek derdi ise ‘hayatını’ kimseye kaptırmamaktır. Annesine bile… Ancak yeni hayatına alışmak da onun için kolay olmayacaktır... Ateş ise Bahar’ı tanıdıkça genç kıza doğru çekilir, kafası karışır. Genç adam yüreğinde ilk kez alevlenen aşkla, yıllardır beslediği intikamın arasında kalacaktır.
Fragman henüz yayınlanmadığı için, arzu ederseniz bir önce ki bölümde neler olduğunu hatırlamak için önce ki bölüme ait bir kesiti izleyebilirsiniz.

FOX TV'de 16 Mart'da ekrana gelecek olan o hayat benim 5.bölüm fragmanı yayınlandığında sitemizden izleyebilirsiniz.

Kaynak: http://#/o-hayat-benim-5-bolum-fragmani.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder